משרד המשפטים- בניית שאלון שביעות רצון ללקוחות

​​​​​​​​

במסגרת פרויקט סיום קורס מובילי שירות מחזור ב' איתרו מובילי השירות את הצורך לבחינת איכות השירות מעיני לקוחות משרד המשפטים- רשות התאגידים.

המובילים בנו שאלון שביעות רצון אשר נשלח לכל מקבלי השירות של רשות התאגידים, השאלון נשלח באמצעות הודעת sms בתום קבלת השירות.

​עד כה התקבלו תוצאות אלפי סקרים.

בהתאם לממצאי הסקרים מובצעים תהליכים לשיפור השירות שמעניקה רשות התאגידים.

יישר כוח למובילי השירות אמי מתתיהו, מנהלת משכונות ארצית והשירות לציבור וירמיהו גור, מנהל מחוז תל אביב והמרכז , משרד המשפטים- רשות התאגידים!