קורס מנהלי מוקדי שירות

​​​​​


קורס מנהלי מוקדי שירות של היחידה לשיפור השירות הממשלתי לציבור מיועד למנהלים האחראים מטעם היחידה הממשלתית על פעילות מוקד השירות הטלפוני.  ​


תכני הקורס:

  • תפישת שירות ותפישת מנהל מוקד שירות
  • שגרות בניהול מוקד
  • מדידה ובקרה
  •  ניהול שרשרת השירות וניהול ממשקים
  • טכנולוגיות במוקד
  • סיור במוקד שירות טלפוני

עד כה התקיימו ארבעה מחזורים של הקורס ובפברואר 2019 צפוי להיפתח מחזור ה' של הקורס.


מנהלי מוקדים המעוניינים להשתתף בקורס מוזמנים למלא את הטפסים המצורפים.

מילוי טפסי ההרשמה ושליחתם, אינו מהווה אישור הרשמה לקורס.


מצפים לראותכם בקורס מנהלי מוקדי שירות!